torsdag 17 maj 2012

Fy fanken.
Om ni bara visste hur många gånger jag startar att skriva ett inlägg och sen suddar ut det. Vet inte varför, men så blir det.
Tänker inte dra någon historia om vad som hänt när jag inte bloggat, orkar helt enkelt inte..

Men denna dagen har varit lugn so far. Haft mysig frukost med mannen min och sedan pratat med kära syster som bor långt norrut. :P När samtalet avslutades påbörjade jag dagens städning och nu är golven rena och fina.
Planen för resten av dagen är lite oviss. Eventuellt blir det besök hos Andreas föräldrar och även pappsen min. Kvällen kommer vara mys kväll. Bara ta det lugnt. Jag är ledig i 5 dagar och Andreas är bara ledig idag. Tråkigt, men så är det att leva med någon som jobbar skift...

Tanken är att fortsätta att blogga, men som tidigare kan jag dock inte lova något..

Ha det bra!!

//Zandra

1 kommentar: