torsdag 30 augusti 2012

Stor dag

Idag är en stor dag. Firar både tio år och två månader kvar. <3

Har haft en hemsk dag på jobbet. Massa otrevliga människor på samma dag är inte alltid lätt o ta. Därför var det extra underbart att komma hem till min stora kärlek. Och det var ett stort plus att han hade gjort en av mina favoriträtter och efterrätt. Precis vad jag behövde. <3 dock var han tvungen att åka iväg så nu ligger jag själv i soffan. Men han kommer snart igen..:)

Försöker verkligen leva i nuet. Men så svårt när det finns en sån stark längtan. Samtidigt som känslan av att tiden.går för fort kommer ibland. Så mycket känslor och tankar just nu. Men antar att det är normalt. :)

Nu ska jag fortsätta försöka smälta maten och mysa i soffan. :)

Ha det super!
//Zandra

2 kommentarer:

  1. tiden går snabbt!
    ibland för snabbt...
    klart att det är normalt med svallande känslor och konstiga tankar.
    men jag drömmer mycket lustiga drömmar också... lite jobbigt för jag vaknar och är sur på oskyldiga ola ;)

    SvaraRadera
  2. Mina fina underbara storasyster <3 Du är så duktig! Saknar dig så att det gör ont!

    SvaraRadera